Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında deplasmanda Gaziantep FK ile 0-0 berabere kalan Trabzonspor’da Pedro Malheiro, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Portekizli oyuncunun o sözleri:
Maçı kazanmak için çıktık. Tüm maçlarda hedefimiz 3 puan. Pozisyonlarımız da vardı. Verilmesi gereken, iptal olan bir golümüz vardı. Daha fazlasını yapmamız gerekiyor, elimizden geleni yapmalıyız. Bugün kazanmak isterdik ama istemediğimiz bir beraberlik aldık.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
İlginç anlar! Mustafa Yumlu, kart görmemek için hakeme sarıldı
2346 kez okundu
2
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1692 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1259 kez okundu
4
Eskişehirli TOKİ Mağduru Hasan Kurt: “Cumhurbaşkanım ‘İnsaf’ Kelimesini Çevre ve Şehircilik ile TOKİ Başkanı’na Söyleyin”
1158 kez okundu
5
“Baba” dediği Aziz Yıldırım, Serhat Akın’ı yalnız bırakmadı
1051 kez okundu