
Fatih Terim’in teknik direktörlüğünü yaptığı Al-Shabab Suudi ArabistanPro Lig’inin 17. haftasında evinde Al-Fayha’yı konuk etti.
ONYEKURU İLE BULUŞTU
Karşılaşma öncesinde teknik direktör Fatih Terim, Al-Fayha forması giyen Galatasaray’dan eski öğrencisi Henry Onyekuru ile bir araya gelerek hasret giderdi.
GÜNÜN EN ÖNEMLİ MANŞETLERİ İÇİN TIKLAYIN

Geçtiğimiz hafta Al-Ittihad’a mağlup olan Al-Shabab karşılaşmaya mutlak 3 puan parolasıyla çıktı.

DEVREYİ ÖNDE KAPATTI
İlk yarıda oyun üstünlüğünü ele alan Al-Shabab 34. dakikada Abderrazak Hamdallah’ın golüyle 1-0 öne geçti.

İlk yarıda oyunun kontrolünü elinde tutan Fatih Terim’in öğrencileri devreyi de 1-0 önde kapattı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
İlginç anlar! Mustafa Yumlu, kart görmemek için hakeme sarıldı
2356 kez okundu
2
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1721 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1262 kez okundu
4
Eskişehirli TOKİ Mağduru Hasan Kurt: “Cumhurbaşkanım ‘İnsaf’ Kelimesini Çevre ve Şehircilik ile TOKİ Başkanı’na Söyleyin”
1164 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye ekonomisi yüzde 4,5 büyüdü
1073 kez okundu