TFF 2. Lig Beyaz Grup’un 4. hafta mücadelesinde Kepezspor, kendi evinde karşılaştığı Afyonspor’u 6-0 yenerek, ligdeki ilk galibiyetini aldı. Farklı galibiyet ile sona eren karşılaşmayı Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz büyük bir heyecanla izledi.
Kepezspor, TFF 2. Lig Beyaz Grup’un 4. hafta mücadelesinde Kepez Hasan Doğan Stadı’nda Afyonspor’la karşı karşıya geldi. Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, taraftarlarla beraber karşılaşmayı tribünden büyük bir heyecanla izledi. Afyonspor’u evinde ağırlayan Kepezspor, ilk yarıdan itibaren sahada büyük bir hakimiyet sağladı. Maçın 40’ıncı dakikasında Cerem Talha Dinçer’in attığı golle 1-0 öne geçerek, ilk yarıyı galibiyetle kapattı. İkinci yarıya rüzgar gibi başlayan takım, 49 dakika da Ahmet Demirli, hemen ardından Murat Yılmaz, 87. dakikada Safa Kınalı, 90+1 ve 90+3. dakikalarda Üstün Bilgin’in golleriyle 6-0’lık galibiyet elde edildi. Kepezspor, sezon boyunca beklediği ilk galibiyeti kendi sahasında elde etti. Kepezspor, ligin 5. haftasında deplasmanda 29 EylülPazar günü Bursa temsilcisi İnegölspor ile karşı karşıya gelecek. – ANTALYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
İlginç anlar! Mustafa Yumlu, kart görmemek için hakeme sarıldı
2356 kez okundu
2
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1723 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1262 kez okundu
4
Eskişehirli TOKİ Mağduru Hasan Kurt: “Cumhurbaşkanım ‘İnsaf’ Kelimesini Çevre ve Şehircilik ile TOKİ Başkanı’na Söyleyin”
1164 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye ekonomisi yüzde 4,5 büyüdü
1074 kez okundu