Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’un, Sıfır Atık Vakfı ile işbirliğini güçlendirmeye yönelik anlaşmayı imzaladıklarına dair paylaşımını alıntılayarak bir mesaj yayımladı. Sıfır Atık Vakfı koordinasyonunda İstanbul’da BM-HABİTAT Doğu Avrupa ve Orta Asya Bölge Ofisi’nin açılmasına yönelik imzalanan “Ev Sahibi Ülke Anlaşması”nın dünya ve Türkiye için hayırlı olmasını temenni eden Emine Erdoğan, şunları kaydetti: “Kimseyi geride bırakmayan, daha erişilebilir bir dünya yolunda atılan bu önemli adımda, başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız olmak üzere emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.” Emine Erdoğan, paylaşımında “#DünyaOrtakEvimiz” etiketini de kullandı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
DİPLOMASİDE STRATEJİK BİR KOORDİNATÖR NASIL OLUNUR
5443 kez okundu
2
Bebek Sünneti
3460 kez okundu
4
Eşya Depolama Rehberi Ümraniye Çekmeköy ve Kadıköy
2723 kez okundu